torsdag 30 augusti 2012

Säljes!

Hallå där! Nu vet jag att det finns många inlägg som ni väntar på och att jag måste komma ikapp, men en sak i taget. I det här inlägget ska ni få se några saker som jag försöker sälja, så ta gärna en titt och se ifall ni kan ha intresse för något. Vissa saker är redan sålda, men sådant kommer att stå tydligt skrivet. Fler objekt kommer inom kort, så håll ögonen öppna. Jag kommer även att göra ett inlägg med saker som jag söker och kan tänka mig att köpa till ett rimligt pris, men en sak i taget. Nå, nu ska vi inte dra ut på det längre, så här kommer nu mina säljobjekt;

Toy Story
VHS-film
42 kr

 
 
New Moon
DVD-film
92kr
(SÅLD)
 
 
 
Winx Club, säsong 1 - vol 8, Bloom Kamp För Drakens Eld (Finns i två exemplar)
DVD-film
39kr
 
 
Josef, Drömmarnas Konung
DVD-film - inplastad och ny
42kr
 
 
 
Aladdin och Rövarnas Konung
DVD-film - inplastad och ny
47kr
 
 
 
Bambi
VHS-film - Disneyklassiker nr 5, Walt Disneys personliga favorit!
41kr
 
 
 
Titanic
VHS-film
25kr
 
 
 
Battlefield, Bad Company 2 + Call of Duty, World at war
PlayStation3-spel
72kr/st eller 123kr/båda
 
 
 
My Little Pony - Regnbåge på rymmen + My little pony - Prinsessan
DVD-filmer
27 kr / st eller 41 kr / båda
 
 
 
My Little Pony - Snöstorm i Ponnyland + My little pony - Mysteriet på paradisets herrgård
DVD-filmer
37 kr/st eller 61 kr/båda
 
 
 
W.I.T.C.H. nr 11-15, 2006!
Serietidningar
28kr/st eller 110kr/alla
 
 
 
Svarta in-ears-hörlurar :) Nyskick, använda enbart en gång!
Hörlurar!
51 kr
 
 
 
W.I.T.C.H. nr 11 och 12, 2005
Serietidningar
26kr/st eller 46kr/alla
 (SÅLD)
 
 
Läs dock denna beskrivning noga innan ni köper något:

 Allt detta är objekt som jag inte har användning för längre. Samtliga köp är bindande. Fraktkostnad tillkommer för samtliga köpare. Kommentera ifall ni har intresse av objekten eller några frågor. Självklart godkänner jag samfrakt.

Kommentera med namn och mejladress för att jag ska veta vad ni har intresse av. Jag godkänner inte avhämtning, så samtliga betalningar sker via bankkonto och frakt tillkommer. Pengar i kuvert godkänns inte heller.

Lycka till med köpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar