fredag 27 april 2012

Internetlös på hemmaplan!

Hej på er! Hoppas att ni alla mår bra. Själv är jag rysligt irriterad just nu, för vi har inget Internet på hemmaplan och därför har jag inte kunnat blogga på länge. Nåja, det är bara att vänta på att få kontakt med Svenska Bostäder och hoppas på det bästa. Jag kan dock inte bara skylla på Internet som ursäkt för att jag inte bloggat så mycket, saken är den att jag känner mig väldigt inspirationslös just nu. Min praktik går bra, jag har överklagat avslaget om Astroteatern, mitt intresse för bild- och videoredigering har inte förändrats, på fritiden är det fortfarande många vänner som ska träffas, etc. Med andra ord kan man säga att min situation är lite som vanligt just nu. Nu kom jag dock precis på något att skriva om, men det tar vi inte nu - först ska jag avsluta detta inlägg. Imorgon ska jag och några vänner ha Narnia-dag, vilket jag snart ska skriva mer om. Tro mig, det blir ett läsvärt inlägg.

4 kommentarer:

  1. Hejsan :) Jag hamnade på din blogg när jag googlade på Astroteatern. Har du gått där tidigare? Du skrev nåt om avslag :( Är det svårt att få vara med? Lät iaf kul :) Har Asperger själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag har gått på Astroteatern :) Jag var med i "Fri att vara jag" vintern 2011, i rollen som "Sofie" ;) Jo, min LSS-handläggare anser att teater bara är för barn - därför har jag fått avslag. Jag gör dock allt jag kan för att överklaga beslutet ;)

      Radera
  2. Kul :) skulle också vilja vara med :P låter kul!! Okej så det är LSS-handläggaren som bestämmer om man får vara med, inte Astroteatern? Hoppas det löser sig för dig! :) Fin blogg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, Astroteatern är duktiga :) "Fri att vara jag" blev en succé på Boulevardteatern, vintern 2011 ;)

      Tack för dina fina ord <3 Jag gillar när folk kommenterar, så följ gärna bloggen och kommentera mer :)

      Radera