söndag 4 december 2011

Min 21-årsdag imorgon!

Nu är jag i full gång med skrivande, så jag kan bara inte sluta. Jag tänkte skriva ett litet kort inlägg och sedan kanske det blir några fler ikväll, vi får se. Nu är det så att jag är otroligt uppspelt och glad, för att inte tala om förväntansfull, det är nämligen så att jag fyller 21 år imorgon. Tänk vad tiden går fort, nu blir jag lagligt vuxen på riktigt och kan äntligen åka på kryssningar till t.ex. Helsingfors utan någon annan med mig. Nog är jag lite barnslig med dessa ord, men födelsedagar är verkligen superviktiga för mig. Jag är alltid så förväntansfull precis innan födelsedagen, men det är väl alla mer eller mindre. Att få ha en dag då man själv står i centrum är det viktigaste för mig, presenterna är en liten aning ytliga även om jag älskar sådana också. Överraskningar är det bästa med födelsedagar då man inte vet vad man får i present eller vad familjen har planerat för en. Själv ska jag träffa vänner på eftermiddagen och på kvällen ska jag fira med min familj.

6 kommentarer: