måndag 12 december 2011

Breaking Dawn!

Hej på er! Hoppas att allt är bra! I helgen blev det inget bloggande för mig, men det är för att jag hade en extremt stressig vecka och inte hade någon tid i helgen. Idag har jag dock bara tagit det lugnt och vilat ordentligt, det behövs ibland. I fredagskväll var jag dock på bio och såg "Breaking Dawn" för andra gången. Den är så otroligt bra. Jag vågar påstå att det är den bästa filmen hittills inom Twilight-sagan. Jag har inte läst böckerna ännu, men det ska jag göra när jag får tid. Filmerna är dock helt underbara, det kan jag inte förneka. Förvisso så gillar jag vampyrer i sig, men det finns undantag. Twilight tillhör dock mina favoriter av vampyrberättelser. Jag och en kompis till mig har funderat på att se "Breaking Dawn" tillsammans snart, men har inte talat om när. Jag rekommenderar den varmt till alla som gillar vampyrer. Se dock de tre föregående filmerna först, annars är det svårt att förstå handlingen ordentligt. Här kommer även en trailer:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar