onsdag 4 januari 2012

Kryssning inleder 2012!

Nu när jag ändå är igång med bilder och inlägg kan jag lika gärna berätta att jag åkte på kryssning under nyårsdagen, vilket var riktigt skönt. Det var skönt att få lite tid för sig själv och att få koppla av lite. Jag köpte inte så mycket under resan, men däremot kollade jag mycket i affärer och njöt av de coola showerna i Starlight Palace. Jag hade en A-Premium-hytt helt för mig själv, jag kör alltid med lyx när det är möjligt. Nåja, nu ska ni få se några bilder samt ett videoklipp ifrån resan. Det var ryskt tsar-tema i Starlight Palace, så därför njöt jag extramycket då jag älskar myterna om Rysslands siste tsar och hans familj. Njut av videons musik.

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt! Själv vet inte jag när ska jag utomlands, däremot ska jag resa i Finland i sommaren :D!

    SvaraRadera