onsdag 7 december 2011

Inget Internet!

Hej på er! Jag ber om ursäkt för att jag varken bloggade igår eller i måndags, men i måndags hade jag födelsedag och var alldeles slutkörd på kvällen, igår hade jag sedan inget Internet. Det tog ett tag att lösa Internet-problemet, men nu är jag igång igen. Ikväll ska jag försöka hinna skriva några blogginlägg, men vi får se. Jag hoppas åtminstone på att ikväll kunna visa er några bilder ifrån min födelsedag, men jag lovar ingenting. De ska även laddas upp till min Facebook-profil, men när det blir av får vi se. Den här gången är jag dock tillbaka med bloggandet på riktigt och inte bara tillfälligt. Vi hörs senare, nu måste jag snart åka till dramalektionen. Hej så länge! Ta hand om er och ha det så jättebra, allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar