onsdag 16 maj 2012

Terminens sista dramalektion!

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår väl ganska okej, antar jag. Idag hade min dramagrupp sin sista lektion för terminen, så nu väntar ett långt sommarlov framför oss. Helt fri från Kulturskolan är jag dock inte ännu, jag har fortfarande några veckors praktik framför mig innan jag tar ledigt. Sedan börjar inte min sommarsemester förrän i juli, men då jag trivs på min dagliga verksamhet så är inte det några problem. Nu gäller det att försöka hitta en amatörteatergrupp att spela min älskade pjäs med, den här gången med dem borttagna karaktärerna.

2 kommentarer:

  1. Det är samma här. Är inte helt fri från min praktik ännu. Och jag har typ en till lektion på kulturskolan då jag också går musik där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är dock lite konstigt att vi på Resurscentret får så korta terminer, vi som ändå betalar mer än de andra. Kulturskolan Årsta är igång ända fram till den 7 juni.

      Radera