torsdag 15 mars 2012

Seg förkylning!

God kväll på er! Jag är fullständigt inspirationslös just nu, så det här inlägget blir knappast något roligt. Jag är fortfarande hängig, men på bättringsvägen. Dessvärre händer det ju inte så mycket när man är hemma förkyld, men det finns inte så mycket jag kan göra. Nåja, vi får hoppas att jag kan börja träffa folk till helgen igen. Det har nämligen hänt lite saker som jag måste ta itu med och utan att gå in på detaljer så kan man säga att det har med några vänner att göra. Egentligen är det ingenting som angår mig direkt, men ändå indirekt. Jag har lyssnat noga på mina tidigare lärares lektioner och har insett att en del vänner kan behöva en del samhällskunskapslektioner av mig just nu. Om nu inte mina vänners dagliga verksamheter tänker vara uppriktiga så ska jag se till att informationen i fråga når mina vänner. Egentligen är det kunskaper som samtliga i våra åldrar borde känna till, men en del lyssnade inte så noga på sina lärare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar