söndag 11 mars 2012

Bildersättning tar verkligen tid!

Hej allihopa! Allt väl med er? Med mig är det inte alltför bra, jag är förkyld och hängig. I vilket fall så tänkte jag bara säga att trots att min frånvaro må varit lång igen, så är skälet den här gången att jag varit tvungen att ersätta försvunna bilder från tidigare inlägg. Alla bilder är inte återställda ännu, men jag är på god väg. Det tar även tid att leta efter alla försvunna bilder, trots om alla är sparade på datorn. När jag kryat på mig ordentligt lär jag fortsätta med denna självtagna uppgift för att sedan kunna inleda fler blogginlägg. Jag kommer sakta, men säkert, att skriva en del inlägg vid sidan om - dock så kommer jag att fokusera mest på att ersätta försvunna bilder. Inom kort kommer ni även att få läsa lite mer om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, några nya intressen jag hittat samt om hur livet går för mig just nu. Självklart kommer jag inte att gå in på detaljer, men ni kommer att få en del miniatyrsammanfattningar av saker och ting. Innan jag avslutar vill jag visa er några bilder jag redigerat fram, men sedan måste jag gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar