torsdag 19 april 2012

Praktiken på Kulturskolan!

Hallå på er! Jag ber verkligen om ursäkt, mitt bloggande har varit väldigt dåligt än en gång. Det finns så mycket som måste prioriteras framför bloggandet, så tiden räcker inte till. Nåja, nu har jag åtminstone kapat mitt schema en aning; Jag har minskat teatertiden på Resursteamet och även börjat praktisera på Kulturskolan, som jag velat så länge. På onsdagseftermiddagar är det Resurscentret, där jag även fått en liten roll i deras musikalgrupp. På torsdagar befinner jag mig på Årsta Vår Teater och praktiserar med tre barngrupper, vilket jag trivs bra med. Mina handledare på Kulturskolan är verkligen jättebra och jag känner mig alltid så välkommen, vilket alltid är uppskattat. Barnen och ungdomarna i mina grupper verkar också trivas bra med mig, vilket är roligt. Min handledare för Årsta-praktiken har även en amatörteatergrupp utanför Kulturskolan kallad "Linje 17", en teatergrupp som jag fick besöka förra veckan. Det var riktigt skojigt faktiskt.

Mer om min nuvarande situation med praktik, teater, daglig verksamhet, etc, får ni veta någon annan gång. Innan jag börjar blogga mer regelbundet igen måste jag hitta och rensa ut min stress, men nu när jag har kontakt med den psykiatriska enheten i Alvik så borde det inte dröja alltför länge. Idag ska jag till praktiken något tidigare än vanligt, så nu är det dags att packa väskorna och åka iväg till Årsta Torg. Ha det så jättebra allihopa, vi hörs kanske senare. Ta hand om er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar