tisdag 25 december 2012

God jul, kära vänner!

God jul, kära vänner! Hur mår ni? Har julen varit trevlig? Min jul har hittills varit jättetrevlig. Mamma, min syster och jag har firat jul hemma. Alla verkade nöjda med sina julklappar, vilket gladde mig då jag var den som köpte mest. Mamma fick bland annat en kalender, medan min syster bland annat fick ett PlayStation2-spel. Själv fick jag smink och lite annat. Jag har bakat lussebullar och pepparkakor, som båda blev lyckade. Självklart tittade vi även på Kalle Ankas jul på SVT och sedan på vår inspelade Kalle Ankas jul ifrån TV3 som visades runt mitten av 90-talet. Men nog om det nu, jag måste tillbaka till bakningen. Jag ska försöka hinna med något mer blogginlägg idag, men lovar ingenting. Jag önskar var och en av er en riktigt god jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar