lördag 22 december 2012

Julstress klart!

God kväll, kära läsare! Hur är det med er? Har julstressen påverkat er något? Ja, för min del är julstressen åtminstone klar nu. Samtliga julklappar är köpta, så jag har inte mycket att stressa över längre. Det enda som nu saknas för min del är att baka lussekatter samt pepparkakor. Senare idag blir det fika i stan med vänner, därpå blir det pepparkaksbakning. Ursprungsplanerna var att åka hem till en nära vän för att denn*s förälder fyller år, men de planerna ändrades av privata skäl. Om man nu ska se det positiva med den saken är att jag nu får tid till julklappsinslagning och bakning. På måndag är det julafton och då vill jag ha hembakade pepparkakor tillgängliga, jag ska även försöka orka med lussebullsbakande på julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar