fredag 6 januari 2012

Dålig sömn!

God kväll på er! Allt bra? Med mig är det lite sådär just nu, jag har en lite halv känslig period just nu. Det är dock troligen mest för att jag inte sovit ordentligt på flera nätter, så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Imorgon ska jag träffa Christopher, Amie och Tobias för att ha en gemensam filmdag, vilket ska bli jätteskojigt. Vilka filmer vi ska se vet vi inte ännu, men jag har ställt kravet "Sound of Music". Vilka övriga filmer det blir får vi helt enkelt se. Jag hoppas på en mysig dag utan komplikationer imorgon, jag behöver verkligen det så överansträngd som jag är. Nåja, nu ska jag snart gå och lägga mig. Vi hörs kanske mer imorgon, vi får se hur mycket jag hinner. Nu måste jag passa upp min hemkomna lillasyster. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar