lördag 28 januari 2012

Winx Club på DVD sökes!

God kväll på er! Är allt väl med er? Med mig är det ganska bra, lite trött bara. Jag förstår om ni är otåliga över att bilderna som försvunnit ska komma tillbaka, men jag ska ordna det så fort jag kan. Nu undrar jag ifall någon vänlig själ skulle vilja förhandla med mig om lite saker? Jag är på jakt efter några saker jag inte hittar.

Nu är det så att jag har fallit tillbaka i en nostalgi-period och har fått Winx Club på hjärnan. Det är en jättebra TV-serie som handlar om fem tjejer som befinner sig i en magisk dimension och måste bekämpa tre onda häxor. Självklart finns det mer att berätta om serien än vad jag tar här, men det var åtminstone en bråkdel av historiens handling. Det är så att jag är ute efter säsong 1 av Winx Club, på SVENSKA, men jag hittar den inte. Jag är medveten om att det finns sammanlagt nio DVD-volymer, så jag kan säga att de jag i första hand söker är volym 5- samt 6. De första tre volymerna har jag på DVD redan och den fjärde samt nionde håller jag på att köpa från en kvinna på Internet, sedan har jag även de två näst sista volymerna på DVD redan. Jag har letat runt på nätet utan resultat efter de övriga, så var vänliga och kommentera ifall ni vet vart jag kan hitta dem.

Så är det någon som vill sälja/ge bort sina Winx-DVD:er är jag oändligt tacksam, förutsatt att det är säsong 1 och att den är på svenska. Just nu är jag i desperat behov av volym 6 kallad "Winx Club 6 Prinsessan Diaspro och Prins Sky" samt volym 5 kallad "Winx Club 5 Hemligheter och ärligheter", så ifall någon har och vill bli av med dessa är jag tacksam om ni kommenterar med mejladress och/eller mobilnummer. Jag betalar självklart för filmerna, så den saken behöver ni inte bekymra er för. Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få då de inte verkar finnas tillgängliga på Internet och jag så gärna vill ha dem. Tack på förhand för hjälpen!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag har alla DVDer från säsong 1 och försöker att sälja bort dem för ett pris av 39 kr styck + 45 kr frakt (kan variera upp till 65 kr beroende på hur många du vill ha. Skicka ett mail till hannej_92@hotmail(punkt)com om du är intresserad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tusen tack! Jag är absolut intresserad och sitter med ett mejl till er just nu.

      Radera