onsdag 4 januari 2012

Misslyckat videoklipp!

Hej igen på er! Jag ber om ursäkt över att det var så lång tid emellan de föregående inläggen, men det var för att jag inte lyckades ladda upp videoklippet jag hade velat ha med. Den här bloggen verkar inte godkänna HD-kvalité verkar det som, men jag får försöka med något annat istället. Ni får helt enkelt en länk till Youtube, där ni kan lyssna igenom låten jag fastnade för. Jag kan lova er att den var helt fantastisk, men det säger jag väl mest för att jag älskar myter och legender så mycket. Låten handlar om en man vid namn Rasputin, som kallades för "den galne munken" under sin livstid. Lyssna igenom låten och säg vad ni tycker, ni ska även få en länk till Wikipedia där ni kan läsa lite om honom. I vanliga fall är jag emot Wikipedia som källa, men den här gången handlar det mest om att få en helhetsbild av vad låten i fråga handlar om. Hoppas ni uppskattar den.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Grigorij_Rasputin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar