tisdag 10 januari 2012

Försvunna bilder!

Hej på er! Allt väl? Själv känner jag mig lite halvförvirrad, för nästan samtliga av mina bloggbilder har försvunnit från ingenstans och jag har ingen aning om varför. Turligt nog finns samtliga bilder sparade på min Facebook-profil samt min dator, så jag kan ladda upp dem igen. Jag lovar er att bilderna kommer att komma upp igen, men jag kan inte lova exakt när då det beror på när jag får tid över. Dock måste jag säga att detta är otroligt konstigt då det aldrig har hänt förut, men som sagt har jag turligt nog allting sparat på andra platser än bara bloggen. Nu ska jag börja leta igenom datorn efter de försvunna bilderna, så jag hoppas de kommer upp snart igen. Det kan dock som sagt dröja då det handlar om väldigt många försvunna bilder, väldigt många. Jag är dock igång redan, så vi får hoppas att det inte tar alltför lång tid. Vi hörs nog säkert senare igen! Hej då, så länge. Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej! Tråkig att dina bilder har försvunnit :( Hoppas att det ordnar sig... Jo, jag är sjuk, är fökyld :(... Trevlig helg på dig! :)

    SvaraRadera