torsdag 28 mars 2013

Biljetter bokade!

Hej igen! Jag har lite småtråkigt för stunden, så jag tänkte skriva lite ur mobilen. Intressantare blogginlägg kommer snart, men jag lovar inte när. Tiden har räcker inte till allting, det finns så mycket annat att göra också. Kryssningar att planera, Finlandsresa att boka, föreläsningar att förbereda, pjäser att repetera, manus att skriva, med mera. Nåja, nog om det tråkiga nu. Idag tänkte jag meddela att jag och mina vänner äntligen bokat våra NärCon-biljetter! Åh, vad jag längtar till i sommar. Det ska bli så trevligt att åka på konvent igen. Jag kommer att cosplaya Twilight Sparkle igen, men i år kan det hända att jag cosplayar någon mer figur. Vi får helt enkelt se, men det kommer i vilket fall att bli skojigt. Imorgon ska jag leta efter tyger till en ny konventklänning. Jag har mycket att se framemot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar