onsdag 13 mars 2013

Många kommande inlägg!

Hej, kära vänner! Nu när jag inte haft tid för bloggning på ett tag så tänkte jag ge er en liten lista på kommande inlägg som ni har att vänta. När tid ges så ska jag skriva långa, intressanta inlägg igen, men inte riktigt ännu. Jag ska hålla mitt löfte om att blogga så ofta som bara möjligt varje vecka, men åtminstone ge er två inlägg i veckan. Det är åtminstone en start. Nå, här har vi nu en lista över kommande inlägg:


  1. Tjejkväll - Jag och några vänner sågs en kväll för att ha trevligt tillsammans
  2. Försenad 22-årsfest - Min 22-årsfest sköts upp två gånger
  3. Konventplaner - Sommaren närmar sig, så gänget planerar NärCon
  4. Videoredigering - Intresset för videoredigering har utvecklats
  5. Bildredigering - Intresset för bildredigering har utvecklats
  6. Klädåsikter - Planer för min konventklänning jobbas med
  7. Utvecklingsstörning - Ett mycket tabubelagt ämne i dagens samhälle
  8. Kulturskolan - En plats som jag snart måste lämna
  9. Astroteatern - Någonting jag fortfarande saknar
  10. Videobloggning - Jag övar på videobloggande
  11. Autismspektrum - Många diagnoser, många skillnader
  12. Bästiskryssning - En trevlig kryssning till Helsingfors

Detta var i och för sig bara några av alla kommande ämnen som väntar, men nu vet ni lite av vad som väntar. Kommentera gärna inläggen och kom gärna med konstruktiv kritik. Elaka kommentarer eller begreppmissbruk kommer inte på tal.














Ha det bra, kära läsare. Vi hörs snart igen. Kom gärna med egna förslag om vad ni anser att jag borde blogga mer om. Tack på förhand för tips och konstruktiv kritik. Hatiska kommentarer kommer inte på tal, tack så mycket. Ha en trevlig dag, allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar