söndag 19 juni 2011

Finland - Dålig start!

God kväll på er! Allt väl? Jag mår inte så jättebra för stunden, har ett upprispat knä och en svullen läpp. SUCK! Jag som är så utseendefixerad har knappt vågat visa mig offentligt idag. Till råga på allt är min lillasyster på uselt humör som hon låter gå ut över alla. Hennes humör bryr jag mig dock inte om, just nu bryr jag mig bara om att bli söt igen. Vanligtvis är jag inte så självisk, men ibland måste man vara det. Nåja, något positivt är åtminstone att jag har köpt en kamera samt en Ipod-Touch som båda fungerar jättebra. Inom kort ska jag ladda upp lite bilder och några videos från resan, men var tålmodiga. Jag gör det så fort jag kan och har klurat ut hur kamerakopplingen till datorn fungerar. Aja, om bloggandet slarvar så vet ni åtminstone varför. På båten köpte jag filmen "Trassel" som jag nu ska se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar