söndag 26 juni 2011

Hemma igen!

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag har inte haft tillgång till dator i Finland. Min resa har faktiskt på det stora hela varit lyckad, men nu är jag hemma igen. Jag har köpt en hel del smink lite överallt och en ny klänning från affären Morticia. Jag kommer inom kort att ladda upp videos och bilder från resan, men var tålmodiga. Innan jag kan ladda upp bilder eller videos måste jag kopiera allting till datorn, vilket i sin tur kan ta lång tid. Jag misstänker att jag utan att överdriva har tagit minst ettusen bilder, vilket skulle vara en underdrift. Jag har knappt gjort annat än att fotografera och filma allting. Det mesta kommer även att laddas upp till Facebook, vilket några bilder redan är. Nu vet ni åtminstone att jag är tillbaka igen. Nu ska jag nog vila en stund medan videoklippen och bilderna importeras till datorn, sedan ska jag ladda upp lite här på bloggen. Håll utkik! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar