söndag 12 juni 2011

Golvad!

Hej igen! Innan jag lämnar er ville jag bara passa på att lägga upp ett videoklipp på bloggen, för ni vet ju att jag talat om videobloggning. Ni kommer dock inte se någonting, men däremot höra. Skälet till att filmen är helt svart är för att jag och några andra bokstavlig talat golvades på en fest i fredags. När mina vänner Amie och Chris är i farten tillsammans vet man aldrig vad som kan hända. Förutom jag var ju dock åtminstone en förnuftig person med, även om varken han eller jag klarade av att behålla förnuftet helt. Vi skrattade så mycket att vi knappt kunde stå upp. Roligt hade vi dock, jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Just detta klipp kanske inte är världens roligaste, men när det kommer till att lägga ut klipp där ansikte syns är jag noga med sekretessinställningarna. Nåja, här har ni det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar