fredag 26 augusti 2011

Förkyld och trött!

Hej på er! Allt väl? Med mig är det sådär, jag har blivit förkyld. Jag har även fått höra att många av mina vänner blivit sjuka nyligen, så det är nog den tiden på året. Å andra sidan blev jag sjuk ovanligt tidigt den här terminen, jag brukar inte bli förkyld förrän i början av september. Aja, det enda jag kan göra är att ta det lugnt och vila mig. Mitt bloggande har varit slarvigt på sistone, som sagt, och jag vet att jag lovat en förbättring, men min tid har inte räckt till. Jag har haft så mycket på Resursteamet och med vänner, med mera. På onsdag börjar drama-lektionerna igen, så vi får hoppas att jag mår bättre till dess. Idag har jag bara vilat och ska nog fortsätta med det också. Imorgon har jag och några vänner planerat in filmkväll, så jag hoppas jag frisknar till dess. Jag får vänta och se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar