tisdag 16 augusti 2011

Galet trött!

God kväll på er! Allt väl? Med mig är det sådär just nu, jag är konstant jättetrött och förstår inte varför. Min bloggning har blivit sämre just för att jag blivit så trött på sistone, men å andra sidan kan det bero på att jag precis börjat på Resursteamet igen och inte riktigt kommit igång med mina rutiner ännu. Aja... Imorgon ska min mamma och jag träffa min dramalärarinna Anna för att försöka lösa några problem jag haft ett tag, men jag går inte in på detaljer. Om bara två veckor börjar dramalektionerna igen, vilket jag storlängtar till. Tobias har redan fått sitt manus och min vän Johanna har sagt att hon vill börja i gruppen så hon kan provspela något. Jag vet redan en roll som jag tror kommer passa henne galant, så det blir nog bra. Jag har ju dock min ursprungliga roll, prinsessan Elyon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar