måndag 18 juni 2012

Hängig och trött!

Godkväll på er! Hur mår ni alla? Själv mår jag lite sådär för stunden, men det är nog enbart trötthet. Jag har jobbat så hårt med mitt manusarbete att jag nätt och jämnt orkat vila, så nu ska jag börja ta det lugnt framöver. Idag har jag simmat och det tar verkligen på krafterna. Ibland har vi alla våra jobbigare stunder, som kan göra en tröttare än vanligt. Just nu behöver jag fokusera på att ta hand om mig själv mer och minska ner all stress. Turligt nog brukar min coach på Resursteamet kunna hjälpa mig med den saken. Nu ska jag snart lägga mig för att få sova ut ordentligt. Först ska jag dock ta en dusch för att tvätta håret. Vi hörs kanske imorgon igen, vi får se hur mycket jag orkar. Ha en fortsatt trevlig kväll. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar