onsdag 6 juni 2012

Sensus imorgon!

Godkväll allihopa! Hur mår ni alla? Jag är jättenervös, för imorgon ska jag till Sensus på ett studiebesök. Självklart ser jag framemot det, men det känns lite nervigt också. Förhoppningsvis så hittar jag ett teaterställe att spela upp min egen pjäs med snart. I bästa fall får jag även med två av mina bästa vänner, men vi får se. Att hitta en passande amatörteatergrupp att spela sin pjäs med var då inte enkelt, för jag har inte hittat någonting alls hittills. Min coach på Resursteamet har hjälpt mig lite, men det känns lite halvt hopplöst med teatersökandet just nu. Aja, vi får se vad jag tänker om Sensus. Vad jag oroar mig mest för är avgifterna för varje termin, men i bästa fall fixar det sig på ena eller andra sättet. Nåja, nu måste jag sova. Jag är jättenervig och måste få sova åtminstone lite inatt. Godnatt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar