måndag 4 juni 2012

Inspirationslös!

God kväll på er alla! Hoppas att ni har en fin kväll. Personligen är jag lite lätt uttråkad och slutkörd. Jag är lite inspirationslös just nu, så kvällens inlägg blir knappast något roligt. Nåja, alla har väl sina inspirationslösa stunder till och från, men förr eller senare återkommer väl inspirationen. Idag har jag simmat med några från Resursteamet och i helgen letade jag studentpresenter åt några vänner. Studenttiderna är tuffa, att ta sig fram i stan är inte enkelt just nu. Turligt nog sker detta bara en gång om året, tack och lov. Nu är det dags för mig att stänga av datorn och sova. Imorgon ska jag till Resursteamet igen och därpå träffa en kompis, så jag måste lägga mig i tid. Ha en bra kväll, allihopa. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar