fredag 1 juni 2012

Övertrött!

God kväll på er! Har ni det bra? Jag har det lite sisådär just nu på grund av övertrötthet, men det går över. I helgen ska jag inte göra mycket annat än att bara vila mig och försöka ta igen min ork för att orka med simningen på måndag. Jag har varit så trött och hängig i flera dagar att jag inte ens orkat jobba med min manusbok, så jag behöver verkligen ta igen mig. Det är möjligt att jag även påverkas mentalt av det jobbiga vädret, jag vet faktiskt inte själv. Nåja, nu ska jag inte vara så negativ här. Imorgon ska jag och min obiologiske lillebror till Forum Nacka för att köpa några saker, jag ska hjälpa honom att hitta några saker.

Hoppas att ni får en bra helg, kära läsare. Ha en underbar fortsatt kväll. Nu ska jag försöka sova för att ta igen mig lite. Godnatt och sov gott, allihopa! <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar