tisdag 3 juli 2012

Internetlös hemma!

Godkväll allihopa! Jag ber om ursäkt för min långa frånvaro, men jag har inte haft tillgång till Internet på hemmaplan. I bästa fall återkommer Internet hem till mig imorgon, men jag vet inte ännu. Det beror på ifall ComHem är tillgängliga.

Jag har gjort så mycket på sistone att det blir svårt att få allting skrivet, men nu har åtminstone min semester inletts. Det ska bli skönt med att vara ledig i en hel månad och ha tid för saker man inte har tid med annars. Hur ser sommaren ut för er alla? För min del blir det nog mest teater och förhoppningsvis kryssande också.

Det här inlägget blev kort och något random, men ändå. Nu vet ni åtminstone varför jag inte bloggat på ett tag nu. Enda skälet till att jag kan skriva detta inlägg är för att jag är hos min obiologiske lillebror, som generöst nog lät mig använda hans dator för några saker. Jag har läst på lite om Asperger syndrom samt Autismliknande tillstånd, jag har sökt teaterintresserade unga vuxna och kollat på teaterscener. Med andra ord har jag nu lyckats ta igen lite förlorad tid, skönt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar