fredag 13 juli 2012

Långt inlägg väntar!

Godkväll allihopa! Hur mår ni ikväll? Själv är jag på bättringsvägen, men det är fortfarande sisådär. Detta inlägg blir inte långt, jag tänkte bara berätta att jag jobbar på ett riktigt långt blogginlägg. Jag jobbar med en recension av samtliga Disneyklassiker, från "Snövit och de sju dvärgarna" år 1937 - "Trassel" år 2010! Det inlägget kommer det att ta dagar, kanske veckor att skriva. Nu vet ni i alla fall att ni har någonting att se framemot. Jag kommer troligen att blogga en del vid sidan om också, men i första hand fokusera på recensionsinlägget. En liten bit är redan gjord, men mycket är kvar och därför måste jag fortsätta nu. Nu vet ni i alla fall. Ha en jättetrevlig kväll, finaste läsare. Må så gott och ha det så bra. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar