tisdag 12 februari 2013

Popularitet!

God kväll, kära läsare! Det var nu länge sedan, hoppas att ni mår bra, kära vänner.

Jag tänkte bara meddela den goda nyheten att jag ska börja blogga oftare snart igen. Den här veckan har jag fått ett nytt schema på Resursteamet, så jag kommer att få chans att blogga mer nu. Att blogga hemma är ganska jobbigt då jag har en dålig stol och en jobbig laptop, jag föredrar att använda mig av stationära datorer. En annan anledning till varför bloggandet varit dåligt igen är att jag har blivit populär på Facebook. Som jag skrivit tidigare så har jag en grupp kallad "Se individen, inte diagnosen", som nu har blivit jättestor. Den innehåller över 900 medlemmar, vilket bara ökar hela tiden. Jag lyckas sprida mycket kunskaper och dessutom så får jag in önskemål om föreläsningar allt oftare. Självklart är detta jätteroligt, men även aktiva och populära människor behöver pauser ibland. Av just sådana skäl så jobbar jag med att hålla mig ifrån Facebook mer, vilket går ganska bra. Popularitet är krävande.

Nåja, nu vet ni i alla fall. Det kommer att kännas skönt att komma igång ordentligt igen. Det är så mycket jag vill skriva om här på bloggen. Jag kommer att skriva mer om mina teaterarbeten och föreläsningar, men också om andra saker som mobbning och relationer, med mera. Ja, ni får själva se vad ni hittar här på bloggen. Förhoppningsvis så faller något ämne in er i smaken, kom gärna med egna förslag.

Vi hörs snart igen. Ha en mysig kväll, kära läsare. Ni har lite läsning att se framemot. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar