måndag 14 maj 2012

Amatörteater sökes!

Hej igen! Jag undrar ifall det är någon av er som känner till några bra amatörteatergrupper? Jag vill så väldigt gärna spela "Den Magiska Dimensionen, del II; Prinsessan Elyons historia" med en sådan. Mitt senaste uppspel gick bra, men vissa delar blev lite för mycket barnteater till och från. Observera att teatergruppen helst ska ha halvmånga deltagare och vara för åldrarna 23-uppåt, sedan måste det vara inom Stockholms stad, gärna med erfarna teatermänniskor.

Så som sagt - har ni några förslag är jag öppen för sådana. Jag skulle verkligen vara otroligt tacksam! Här kommer även en lista över karaktärerna i pjäsen;

  • Prinsessan Elyon - Huvudroll
  • Prinsessan Tatiana - Huvudroll
  • Lärarinnan fru Gothel - Huvudroll
  • Unggrevinnan Shimera - Huvudroll
  • Trollkvinnan Nerissa - Huvudroll
  • Grevinnan Kassandra - Biroll
  • Alvdrottning Ariana - Biroll
  • Alvgeneral Skyler - Biroll
  • Alvkapten Ethoras - Biroll
  • Kammarjungfrun Layla - Biroll
  • Bibliotekarie - Statist
  • Bästis 1 - Statist
  • Bästis 2 - Statist
  • Adoptivfar - Statist
  • Adoptivmor - Statist
  • Nyhetsuppläsare - Statist
  • Drottning Merliah - Statist
  • Kung Aleksei - Statist 
  • Skogsnymfen Andrina - Statist
  • Naturväsen 1 - Statist
  • Naturväsen 2 - Statist
  • Naturväsen 3 - Statist
  • Vakt 1 - Statist
  • Vakt 2 - Statist
  • Vakt 3 - Statist
  • Alv 1 - Statist
  • Alv 2 - Statist
  • Alv 3 - Statist
  • Piga 1 -Statist
  • Piga 2 - Statist
  • Piga 3 - Statist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar