fredag 25 maj 2012

Jättetrött!

God kväll på er! Hur har ni det? Jag mår ganska bra, men är fullständigt övertrött. Det är faktiskt delvis därför jag inte bloggat på några dagar nu, för jag är verkligen överarbetad. Nåja, praktiken på Kulturskolan är nästan slut nu och därefter får jag åtminstone lite vila ifrån praktik i några månader. Lite sorgligt känns det, med tanke på att jag tycker om barnen så mycket - men å andra sidan kommer fler praktikchanser. Vem vet?! Till hösten kanske jag börjar praktisera hos någon annan lärare på Kulturskolan, vi får helt enkelt se. Jag hoppas på mer musikal-praktik till hösten, men vi får som sagt se vad jag hittar på. Nu går all fokus till att hitta amatörteatergrupper till hösten, vilket är ett nästintill heltidsjobb. Nåja, nu ska jag ta en liten kvällspromenad. Det är en fin kväll ute och jag lär sova gott inatt av att ha gått en liten runda. Ha en jättebra kväll, finaste läsare. Godnatt, allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar