måndag 14 maj 2012

Lyckat uppspel!

Hej på er! Hur mår ni? Jag är ganska trött, men mår väl okej. Ni undrar förstås hur det efterlängtade uppspelet gick igår, eller hur? Jo, det gick ganska bra. Det som var lite irriterande, eller mycket irriterande, var att vi var tvungna att göra en del ändringar i sista sekunden. Jag går inte in på detaljer kring detta, men uppspelet gick väl ganska bra. Då många som ville inte kunde komma så hoppas jag verkligen på repris i höst, så alla som vill kan få se den. Vi får helt enkelt se. Nästa steg för mig blir att skriva om manuset i bokform för att sedan publicera på hemsidan Vulkan, därpå söka upp en amatörteatergrupp att spela den med. Då hoppas jag även på att få till en föreställning uppdelad i två akter och med fler skådespelare den här gången. Jag ska försöka hitta en amatörteatergrupp för unga vuxna personer, gärna i åldrarna 23-28. Har ni några tips att ge så är jag otroligt tacksam. Redan imorgon ska jag och min coach på Resursteamet försöka kolla runt efter teatergrupper, men om ni har några tips får ni gärna kommentera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar