söndag 24 april 2011

Aktiv helg!

God morgon! Jag vet vad ni tänker: Det var länge sedan några inlägg skrevs här nu och det ber jag verkligen om ursäkt för, men jag har inte riktigt haft tid eller ork att skriva några blogginlägg. Vad jag kan säga är att jag haft en jättebra helg, men inte mått så jättebra de senaste dagarna. Vad som är positivt är ju dock att påskhelgen har varit lyckad. I torsdags hade jag jätteroligt i Heron City med Erik, Tobias, Chris och Michelle, bilder kommer läggas ut snart. Jag ska försöka hinna lägga upp bilder senare idag, men jag lovar ingenting. Ni ska också få se ett videoklipp från gårdagen, men det kommer också senare. När får vi se, men ni kommer få se klippet och det är huvudsaken. Nu ska jag snart iväg igen, så hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar