tisdag 12 april 2011

Ändrade planer!

Hej igen! Nu har jag ändrat mig om mitt tidigare inlägg. Jag ska inte alls publicera alla gamla inlägg här, jag sparar dem istället på min dator och sätter sedan ihop allting till en bok. Nog för att det är lite krångligt med tanke på alla videos jag har på bloggen, men sådana saker kan fixas till. Just nu sparar jag inläggen och har med låttexterna istället för videos, så jag kan sätta ihop allting en dag och låta det bli en bok. Det kommer ta lång tid, men jag arbetar hårt varje dag och då lär jag bli klar fort. Nu låter jag säkert tidsoptimistisk, men det har jag en tendens att vara ibland. Turligt nog är inte alla blogginlägg så långa, så det borde inte dröja länge nu innan samtliga inlägg är sparade på min dator. Det är helt klart värt den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar