söndag 17 april 2011

Uppskjuten simning!

Tyvärr blir det ingen simning för mig idag då simhallen redan stängt, men imorgon gör jag ett nytt försök. Egentligen vet jag att Astroteatern kör igång igen imorgon, men min handläggare ger mig aldrig något svar på om jag får gå eller inte. Jag vill verkligen fortsätta med teatergruppen och vara med för att skriva manus, men LSS-handläggarna har en tendens att vara mycket sega. Tyvärr har jag inga lektioner på Kulturskolan den här kommande veckan på grund av lovet, men veckan därpå kör vi igång igen. Dessvärre har det ju hänt lite saker där som jag inte ska gå in på, men det är saker som måste rättas till för att vi ska kunna göra en lyckad föreställning. Min mamma och Satus mamma ska ringa till Resurscentret för att anmärka på vissa saker, så vi får se vad resultatet blir. Nu när simningen blev uppskjuten tror jag att jag ska ta en promenad till, så fint väder som det är ute. Vad jag sedan gör får vi se, men idag blir lugn efter den vilda helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar