måndag 25 april 2011

Riktigt lyckad helg!

God morgon på er! Jag kom precis på att jag igår inte skrev så mycket om gårdagen, så det gör jag nu. Jag var med Eveline och även Chris hos honom, vilket var jättetrevligt. Eveline var det till råga på allt länge sedan jag träffade senast, så det var jätteroligt att träffa henne igen. Vi träffades vid ca 15-tiden vid Thorildsplan och talade om allt som hänt på sistone. När vi väl kom till Chris fikade vi och såg de två filmerna "Den lilla sjöjungfrun" samt "Peter Pan", båda med svenskt tal. Vi talade även om att allting tydligen måste censureras idag, vilket är jättefånigt. Så fort en tjej visar lite hy eller någon bär en kniv är det för hemskt och katastrofalt för att visas offentligt, vilket är jättelöjligt. Dagens samhälle är så himla löjligt på den fronten. Chris sa att han gärna skulle vilja säga ett och annat till Moderaterna, vilket Eve och jag var positiva till. Aja, nu fokuserar vi på något roligare istället för detta löjliga samhälle vi bor i. Här har ni bilder från filmerna:



Innan jag avslutar inlägget ska ni även få mina favoritlåtar från båda filmerna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar