måndag 18 april 2011

Babbel i Solna Centrum!

Tjo! Idag har det varit en riktigt aktiv dag för min del. Än en gång blev simningen uppskjuten, men imorgon gör jag ett nytt försök efter Resursteamet. Idag var jag först hos min läkare i Alvik, sedan åkte jag till Fridhemsplan för att möta upp min vän Aleks. Henne var det länge sedan man såg, så det var roligt att träffas igen. Vi åkte tillsammans till Solna Centrum, där vi satte oss på McDonald's och babblade om lite olika saker. Hennes pojkvän Jonas anlände också en stund för att hålla oss sällskap samt för att berätta lite om sin första teaterlektion, som tydligen inte var alltför lyckad. Han berättade lite saker och vi lyssnade, medan jag sedan fällde några kommentarer. Aleks och jag var eniga på många punkter.

När vi alla tre babblat ett bra tag kom Michelle, men då var Jonas tvungen att åka och vi tjejer lämnades kvar. Det blev återigen mycket diskussioner kring olika saker, men främst kärlek och relationer. Aleksandra berättade även något för oss om lite saker jag undrat över länge nu, men då det var i förtroende tänker jag inte skriva ut det här på nätet. Det blev mycket tal om självdestruktivitet, kärlek, vänskap, relationer, svartsjuka, glädje, skola, med mera. Det blev en hel del allvarliga ämnen som togs upp, men också roligare ämnen. Vi hade hursomhelst jätteroligt på det stora hela och skrattade jättemycket. Tyvärr hann vi inte kolla i affärer något, men babbla gjorde vi allt. Det är alltid risken när man är med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar