tisdag 12 april 2011

Inspiration uppskattas!

Jaha... Nu sitter jag här igen och vill blogga om något, men vet inte om vad. Jag kan knappt vänta till imorgon då jag ska till Kulturskolan för att spela teater. De senaste gångerna har det varit svårt att fokusera på själva teaterspelandet då det hänt lite saker, men ingenting som ska skrivas ut på nätet. I helgen lär jag också få något att se framemot, för på lördag ska jag träffa två klösbrädor för att ha en "Yu Gi Oh"-dag. För er som undrar innebär ordet "klösbrädor" mina närmsta och bästa vänner, jag har fyra sådana. Två av dem är äldre än jag och de övriga två är lika gamla som jag, men de alla är lika underbara och fantastiska! Tyvärr träffar jag inte så många vänner privat nuförtiden, så det är nästan bara de fyra närmsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar