tisdag 12 april 2011

Min tredje blogg!

Hej på er! Jag kallas Liah och jag sitter just nu vid en av Resursteamets datorer för att skriva mitt första blogginlägg, även om detta är min tredje blogg och jag kanske inte ska kalla inlägget för "första". Jag är 20 år gammal och har tidigare bloggat på Metrobloggens hemsida, men då den krånglade konstant valde jag att byta blogg. Hur mycket jag kommer att blogga här får vi se, detta är bara en provblogg tills vidare. Om jag inte säger annat kommer denna hemsida dock att vara min blogg såvida jag inte hittar något annat. Nåja, jag kanske skriver något mer senare, nu måste jag nämligen gå. Ha det så bra, vi hörs nog snart igen. Innan jag går vill jag bara berätta att ifall jag hittar en bättre blogg kommer jag troligen att lägga ner denna, men vi får se. Ha det så bra tills vidare! Take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar