onsdag 20 april 2011

Frånvaro!

Igår blev det inget bloggande och det ber jag om ursäkt för, men jag var otroligt upptagen igår. De senaste dagarna har jag arbetat stenhårt för att piffa upp lägenheten tillsammans med mamma och även för att sortera alla mina Yu Gi Oh - kort. Så gott som alla mina "trap"-kort är sorterade, så nu sorterar jag "spell"-korten. Att sedan sortera monsterkorten kommer dock bli en utmaning, men med lite envishet lär det nog gå bra. Jag klarar det alltid på något sätt.

Förutom att ha gjort mycket på hemmaplan var jag igår och simmade direkt efter att ha varit på Resursteamet några timmar. Jag simmade i nästan en timme innan jag blev trött då jag sovit dåligt föregående natt och heller inte ätit ordentligt, men nästan en timme är ju alltid något. Idag har jag varit ute på en lång promenad och ska kanske åka iväg för att simma senare igen, men vi får se. Jag borde ta det lugnt idag, men känner att jag vill röra på mig. Vi får helt enkelt se hur jag gör.

Nu måste jag gå iväg för att fortsätta min sortering och sedan äta något, ifall jag åker och simmar sedan får vi se. Jag får se hur mycket jag orkar. Jag ska även försöka skriva något mer blogginlägg idag, men vi får helt enkelt vänta och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar