måndag 25 april 2011

Lång chattkonversation

Hej igen! Jag har dötrist, så jag tänkte skriva lite mer här på bloggen. Jag är på gott humör, men är helt slutkörd efter den aktiva helgen och gårdagens chattkonversation med en av klösbrädorna. Vi hade så himla roliga diskussioner om allt mellan himmel och jord att jag knappt ville sluta, men var tillslut tvungen att lägga mig. Jag kan inte påstå mig vara särskilt förtjust i Facebook-chatten, men talar jag med rätt personer har jag ingenting emot den även om jag föredrar att använda MSN. Jag stannade uppe jättesent igår, men då chattkonversationen var så intressant var det absolut värt det. Nu är jag helt slut och måste snart sova då jag jobbar imorgon, efter det ska jag sedan träffa Michelle igen. Det ska bli roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar