söndag 17 april 2011

Lyckad helg!

Nu är det någon dag sedan jag bloggade senast, men det är för att jag har varit upptagen med annat. Min helg har varit jättelyckad tack vare tre av mina fyra klösbrädor. I fredags hade vi Disney-kväll hos Chris, även om vi enbart hann se "Aristocats" och igår hade vi Yu Gi Oh-dag. Det finns verkligen inga ord för hur roligt vi har haft det i helgen. Vi har sjungit Singstar, sett en klassiker, kollat på olika avsnitt av Yu Gi Oh - The Abridged Series samt GX, babblat, ätit våfflor, lekt med varandras hår, med mera. I fredags sov Michelle och jag över hos Chris, men vi alla följde självklart med Tobias till tunnelbanan när han skulle åka. Chris la sig ganska tidigt, medan Michelle och jag låg uppe jättesent för att babbla lite i enrum.

På lördagen blev det sedan mer babblande och sjungande tillsammans. När jag, Michelle och Chris hade ätit frukost åkte jag hem snabbt för att lämna lite saker samt hämta lite saker. Jag simmade i fredags och åkte därifrån direkt till Chris, så jag var hemma igår för att lämna mina saker och för att hämta några andra saker. Jag tog med en CD-skiva för att vi skulle få musik att lyssna på och även några av mina Yu-Gi-Oh-avsnitt för att vi skulle få mer att se. Det gick stressigt, men bra.

När återigen alla fyra var hos Chris igen började allt skoj igen. Jag var jättetrött efter gårdagen, men njöt ändå av sällskapet jag hade. Killarna började spela Yu Gi Oh, medan Michelle och jag sjöng Singstar. Vi sjöng The Cures "Friday I'm In Love", Meredith Brooks "I'm A Bitch, I'm A Lover", Natalie Imbruglias "Torn", Coldplays "Speed Of Sound" samt Avril Lavignes "Sk8er boi". Hon och jag är jämna på Singstar-låtarna båda kan, men hon golvade mig på "Speed of Sound" samt "Friday I'm In Love". På de flesta låtarna var vi dock jämna, men det viktiga är att ha kul när man sjunger och det kan man absolut säga att vi hade. Båda blev trötta av att sjunga så mycket, men hjälp vad vi hade roligt. Allt vi gjorde var kul.

Den här helgen har varit riktigt vild och rolig, så idag ska jag bara ta det lugnt. Jag ska även åka och simma en stund tror jag, för det var så härligt med en simtur i fredags. Jag har länge funderat på att återuppta simmandet, men det har inte blivit av förrän nu äntligen. Igår stannade Tobias och jag jättesent hos Chris, så vi båda var jättetrötta mot kvällen. Vi har dock haft det jättebra och kommer göra om detta fler gånger. Tack för i helgen, mina fina klösbrädor! Saknar er alla redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar