onsdag 27 april 2011

Bloggfrånvaro!

Hej! Jag ber om ursäkt för att det nu var några dagar sedan jag bloggade, men av någon anledning har jag inte varit i form för att blogga på ett tag. Just nu mår jag ju dock helt okej och har haft en bra kväll, så jag hoppas det förblir så. Ikväll hade vi äntligen en lyckad teaterlektion och jag hoppas nästa blir det också. Tyvärr är det ingen lektion nästa vecka, men istället ska jag få se Tobias och Evelines skolframträdande. Idag har varit en riktigt aktiv dag och imorgon väntar min föreläsning som jag ser framemot. Idag har jag varit på ett kortidsmöte, sedan simmat och efter det var det äntligen drama igen. Dagens lektion var till råga på allt riktigt lyckad och jag hoppas innerligt att det fortsätter så. Vad jag inte förstår är att jag har blivit så blyg på scenen och vågar knappt se min publik i ögonen längre, men det kan vara nervositet. Nu flyter ju dock allting på som det ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar