måndag 16 maj 2011

Egocentrisk istället för vänlig!

Nu börjar jag få nog! Förlåt, mina inlägg är inte roliga, men jag måste få skriva av mig lite nu. Utan att gå in på detaljer fick jag ett mejl igår som kränkte mig i allra högsta grad! Jag har aldrig känt mig så förolämpad av någon förut och min mamma är lika rasande! Jag är trevlig, går med på att kompromissa, skriver en massa saker om och om igen, men allt jag får tillbaka är skit! Nu orkar jag inte längre! Snart slutar det med att hela projektet jag ägnat min tid åt i två år ryker och då kommer dramagruppen varken ha prinsessan Elyon eller alvdrottning Aweia kvar, vilket förstör hela projektet. Jag börjar få nog av att behandlas som skit när jag arbetar så hårt! Snart överväger jag på att bli egocentrisk och självisk, istället för artig och finkänslig då det inte uppskattas. Jag är en bra person, men klarar inte hur mycket som helst och är förbannad för stunden milt talat! SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar