söndag 1 maj 2011

Mensvärk!

God kväll på er! Igår blev det inget bloggande, men min mens har börjat och jag har verkligen varit jättetrött. Alla tjejer har nog problem med sina perioder på ena eller andra sättet, men jag är extrem på den fronten. Jag kan vara jätteledsen för ingenting, bli överdrivet aggressiv, ta åt mig för minsta lilla, få panikångest eller "bara" få så ont att jag nästan svimmar av. Usch, att vara tjej är verkligen jobbigt ibland. Aja, nu ska jag avsluta innan jag börjar älta allt jobbigt som finns med dessa perioder. Att vara tjej är inte enkelt alla gånger, men vad vi har att skryta med är att vi är mer smärttåliga och starka än männen är. I nästa inlägg ska ni få läsa om lite mer positiva saker, men jag går inte in på detaljer än. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar