måndag 9 maj 2011

Helgens "Yu Gi Oh"-dag!

Hej igen! Nu när ni fått läsa om lördagen ska ni få läsa om gårdagen, som blev minst lika lyckad. Igår var vi dock "bara" tre, men jag föredrar nästan när det är så. Jag älskar att ha många omkring mig, men också när det är lugnt omkring en. Igår var vi Chris, Tobias och jag. Film fanns det ingen tid att se, men däremot blev det mycket spelande för killarnas del och själv fotograferade samt filmade jag.

Som vanligt blev jag en smula tidsoptimistisk innan jag skulle åka, men kom i ganska bra tid ändå. Igår var jag bara fem minuter försenad, men precis som jag misstänkte hann Tobias anlända till Chris före mig. När jag väl kom hade vi tre dock jätteroligt. Killarna spelade och jag filmade samt skrattade åt galenskaperna främst Chris utsatte alla för. Stackars Tobias kunde knappt stå upp för att han skrattade så mycket, men var inte heller den ende då jag nästan också svimmade av allt skratt. Gårdagen var utan tvekan den bästa söndagen på länge, underbar!

Mycket mer finns inte att säga om gårdagen, förutom att vi alla hade jätteroligt. Tyvärr hade vi begränsad tid på oss, men det blev åtminstone fyra och en halv timmes sällskap. Det blev mycket musiklyssnande och skratt medan killarna spelade Yu Gi Oh. Bilder får ni senare, men inga videoklipp från gårdagen dock.

Nu har ni fått höra om den helt enkelt underbara helgen jag varit med om. Jag önskar att alla helger var lika roliga. Vem vet, nästa gång kanske även jag är redo att spela mot någon av killarna. Någon dag måste jag dock åka förbi Chris för att hämta alla mina saker som jag lämnade, vilket var alla mina kort. När jag hämtar allting får vi se, men jag ska försöka göra det snarast möjligt för att kunna fortsätta sorteringen som tagit mig sådan tid. Den här veckan lär det bli, men när får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar