söndag 1 maj 2011

Sakurans dag!

Nu ska ni få läsa om lite mer positiva saker, nämligen Sakurans dag som var igår. Jag var i Kungsträdgården med Chris samt Josephine och hennes gäng, vilket var jätteroligt. I stan sprang vi även på Chris vänner Pam, Sebbe och Sabis. Överraskad av att se dem blev jag allt, men inte Chris som visste att de skulle vara där. Vi talade lite med dem och jag tackade Pam för ett råd hon gav mig i oktober 2009, men sedan gick båda gängen åt olika håll. Innan dess tog ju jag självklart bilder, men det är ju en självklarhet. Det blev lite kallprat och när alla gick åt olika håll ställde jag Chris några frågor, men jag går inte in på detaljer om vad. Han svarade ärligt på alla frågor och skrattade samtidigt, medan jag fällde några kommentarer. I slutändan av dagen var det dock bara Chris och jag kvar då alla andra åkte åt olika håll. Lite synd dock, men så blev det. Till råga på allt regnade det lite och då tappade många lusten att vara kvar. Chris och jag stannade dock ett bra tag i stan. Sedan åkte vi också hem, men jag åkte ända till Johannelund för att handla och för sakens skull höll han mig sällskap. När jag var klar talade vi lite utanför affären, men sedan gick vi åt olika håll. Det var allt för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar