söndag 8 maj 2011

Underbar helg!

God kväll på er! Är allt väl med er? Jag mår bättre än på länge faktiskt, har haft en så himla bra helg. Jag har spenderat fredag till idag med en massa vänner, vilket varit jätteskoj. I fredags var jag med Michelle och Chris hos mig, igår var jag med en massa personer hemma hos Chris och idag var jag med Tobias samt Chris igen. Igår var jag dock översocial med en massa personer: Michelle, Chris, Eveline, Simon, Amie, Erik och Tobias. Amie hade även med sin vovve Mai. Tyvärr åkte Eveline och Simon innan vi hann inleda någonting igår, medan Erik och Tobias anlände senare än vi andra. Idag var vi dock bara tre personer: Tobias, Chris och jag, men hjälp vad vi har haft roligt. Stackars Tobias skrattade så mycket åt Chris galna skämt att han knappt kunde stå upp, medan jag själv också höll på att svimma av alla skratten. Ni ska få några bilder och några videoklipp inom kort, men inte riktigt än. Jag ska dock försöka hinna med det imorgon innan min simning, ni ska även få läsa om helgen mer i detalj senare. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar