fredag 6 maj 2011

Ignorerad!

Suck, nu finns inga positiva inlägg i sikte då jag känner mig hemskt ignorerad! Igår SMS:ade jag jättemånga personer och har även mejlat några, men har knappt fått svar ifrån någon! Varför har folk så svårt för att ta upp mobilen och skicka iväg ett SMS?! Det är samma ska med mejl, varför kan inte folk svara?! Jag skriver alltid att jag uppskattar svar och tackar på förhand, men av någon anledning har folk svårt för att ge respons! Hur det är för andra vet jag inte, men jag blir alltid orolig när jag inte får svar på mina meddelanden. Jag kan få ångest eller tänka alla möjliga knasigheter då känslorna tar över förnuftet, vilket är otroligt jobbigt. Så snälla, om ni som läser detta har fått något meddelande från mig ni inte svarat på så hör av er snarast! Att jag vill ha svar så fort som möjligt när jag hör av mig är inte för att stressa folk, utan för att jag blir orolig när jag inte får svar. Tack på förhand för visad hänsyn. Det värsta jag vet är att bli ignorerad och är någon grinig på mig är personen välkommen att tala om det istället för att ignorera mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar